آلبالو درسینا
خانه / آلبالو / قیمت ارقام آلبالو مجارستانی

قیمت ارقام آلبالو مجارستانی

آلبالو های مجارستانی دو نوع متفاوت هستند که قیمت ارقام آنها می تواند با همدیگر تمایز داشته باشد.
یک نوع از آلبالوهای مجاری فرانسوی الاصل بوده که زودرس هستند و در بهار می توان آنها را برداشت کرد. مدل دیگر آلبالوهای مجاری متعلق به خود مجارستان می باشند که میوه شان کمی دیرتر می رسد. زمان برداشت آنها را نیز اواخر خرداد ماه تخمین می زنند. تفاوت هایی که در زمان برداشت، اندازه و میزان سفتی میوه هر یک از انواع آلبالو مجارستانی یافت می شود بر روی قیمت آن موثر واقع خواهد شد اما در حالت عمومی این ارقام، قرابت بالایی با همدیگر دارند. میوه آلبالو مجاری به صورت کیسه ای می باشد و گیاهی است که بسیار شبیه به گیلاس بوده و شاخه های آن انعطاف پذیری زیادی دارند و بنابراین زمانی که اقدام به چیدن میوه آلبالو از درختان آن می کنند بدون این که شاخه ای شکسته شود به راحتی خم می شود و می توان میوه آن را چید.

ارقام آلبالو مجارستانی

ارقام آلبالو مجارستانی نیز مانند ارقام دیگر از این میوه دارای ویژگی های خاص خود می باشند و می توان ارقام مناسب از این میوه را با طعم های مناسب در فصلی که در بازار موجود است خریداری کرد و تهیه فراورده های گوناگون از آن مانند مربا و کمپوت و سایر محصولات مانند ارقام دیگر آلبالو صورت می گیرد. ارقام آلبالو مجاری نسبت به سایر میوه های هسته ارد کمی دیرتر شکوفا می شوند و ساقه هایی نرم دارند و شکننده نیستند و از طریق بذر می توان تکثیر این رقم را انجام داد.

قیمت ارقام آلبالو

ارقام آلبالو با ویژگی های خاصی که دارند هر کدام طرفداران خاصی دارند و ممکن است از نظر رنگ و شکل ظاهری، میوه های ارقام گوناگون به صورت سلیقه ای انواع خاصی از آن انتخاب شود و خریداری گردد. از این رو قیمت ارقام آلبالو با طعم های مناسب با هم فرق دارند اگرچه این نوسان قیمتی خیلی زیاد نیست اما در بازار مصرف هنگام برداشت و توزیع میوه های مانند آلبالو شاهد تنوع قیمتی می باشیم که هر یک از مشتریان با توجه به ارقام مورد نظر و مصارف گوناگون انواع مناسبی از آن را خریداری می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

خرید میوه آلبالو

خرید میوه آلبالو به قیمت باغ

خرید میوه آلبالو به قیمت باغ برای فروش میوه آلبالو در داخل و یا صادرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *