آلبالو درسینا
خانه / آلبالو / طبیعت آلبالو در طب سنتی

طبیعت آلبالو در طب سنتی

طبیعت آلبالو بنا بر طب سنتی سرد و خشک می باشد و خواص درمانی زیادی برای آن اشاره شده است که می توان از آلبالو و ارقام مختلف برای این امر استفاده کرد.
آلبالو میوه ای است که ترش و خوشمزه می باشد و به دلیل آبدار بودن در تابستان میوه ای مناسب به شمار می آید ولی طبیعتی سرد دارد و طبق اصول طب سنتی باید به اندازه مصرف شود تا به اصطلاح فرد سردی نکند. آلبالو میوه ای با خواص درمانی و بسیار مورد توجه می باشد و توجه به امر مفید بودن این میوه سبب خرید و فروش این میوه در شکل های مختلف برای مشتریان و مصرف کنندگان ثابت این محصول است. اگر آلبالو به درستی و با تعداد مناسب در روز مصرف شود همه خواص مفید خود را بروز داده و فرد از این امر احساس رضایت مندی خواهد داشت. این میوه در صورت رسیدن کامل با مزه ای بسیار مناسب و کمی ترش برای همه سنین مناسب می باشد.

خواص آلبالو

آلبالو برای فشار خون بالا مناسب بوده و سبب تعدیل و پایین آوردن فشار خون افرادی می شود که این بیماری را دارند و همین طور تصفیه کننده مناسبی برای خون محسوب می شود و می توان آب آلبالو و دم کرده آن را استفاده کرد چون به دلیل طعم ترش بسیاری افراد نمی توانند به راحتی از آن استفاده کنند. مصرف آلبالو در درمان غلظت خون و همین طور بیماران رماتیسمی بسیار توصیه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

خرید میوه آلبالو

خرید میوه آلبالو به قیمت باغ

خرید میوه آلبالو به قیمت باغ برای فروش میوه آلبالو در داخل و یا صادرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *